Mededelingen Mededelingen
© copyright s.v.Tivoli

Voetbalzaken

Handboek competitiezaken amateurvoetbal

Het bestuur amateurvoetbal heeft op 7 juli jl. besloten de naam van het Bewaarnummer veldvoetbal en zaalvoetbal met ingang van seizoen 2014/'15 te wijzigen in “Handboek competitiezaken amateurvoetbal”. Dit heeft te maken met het feit dat de naam Bewaarnummer nog dateert uit de tijd dat er gedrukte Officiële Mededelingen waren, waarvan het Bewaarnummer de eerste uitgave van het seizoen was om het hele seizoen te bewaren.   Ieder district heeft zijn eigen handboek veldvoetbal. Ook dit seizoen bevatten de handboken belangrijke informatie voor verenigingen en vrijwilligers. In de landelijke informatie zijn de belangrijkste wijzigingen ten opzichte van vorig seizoen in rode tekst weergegeven.

Handboek competitiezaken Zuid I en Landelijk

Belangrijke landelijke en districtinformatie voor verenigingen en vrijwilligers van de KNVB. In het handboek staat informatie voor zowel landelijk als district Zuid I. Onderwerpen zijn o.a:  Algemene info competitiezaken  Algemene info scheidsrechters  Algemene info tuchtzaken  Algemene info overschrijvingen  Algemene info overig Klik op de afbeelding voor het handboek.